Вітаємо Вас на сторінці Постачання і Відвантаження! Тут Ви можете ознайомитись з важливою і корисною інформацією щодо умов постачання наших товарів

 

Важливо

Нас сайт www.mankor.ua - корпоративний сайт і не є інтернет-магазином. Сайт призначений для професіоналів у галузі лабораторного аналізу, синтезу, наукових досліджень та т.п. Звертаємо Вашу увагу, що придбані у нас товари за своїм характером і призначенням являються спеціальними продуктами, на які не розповсюджується дія Закону "Про захист прав споживачів".

Деякі продукти ми рекомендуємо забирати самостійно безпосередньо з нашого складу, оскільки при доставці перевізником ризик пошкодження занадто великий. Перш за все, до таких товарів відносяться деякі типи виробів зі скла, наприклад, автоматичні бюретки і мікробюретки, а також скляна трубка малих діаметрів. 

 

Основні умови постачання і доставки товарів

  • Умови продажу

    Покупець прямо погоджується, що Рахунок-фактура Продавця та ці Умови продажу являють собою повну угоду сторін щодо продажу товару (-ів), зазначених у Рахунку-фактурі, і не мають ніяких інших або додаткових умов, що є обов'язковими для Продавця.

  • Мінімальне замовлення

    Ми використовуємо мінімальну суму замовлення. Система не прийме замовлення з сумою менше 600 гривень, Вам буде запропоновано додати товари до Вашого замовлення. Ми впевнені, що Ви знайдете у нас безліч необхідних і корисних товарів.

  • Зміна і скасування замовлення

    Покупець має право скасувати оформлене замовлення тільки в тому випадку, якщо скасування було письмово оформлене протягом доби з моменту підтвердження цього замовлення ТОВ «МАНКОР», товар не був упакований і підготовлений для відвантаження.

  •  Доставка

    Ви можете придбати необхідні товари в на нашому сайті та забрати їх на нашому складі, або ж замовити у нас доставку на Вашу адресу. Це може бути адреса складу в Вашому місті або доставка може бути здійснена безпосередньо до Вашого порогу. Ми використовуємо кращих перевізників, щоб переконатися, що ваше замовлення надійде до вас вчасно. Якщо це можливо, Ви також можете вибрати інший спосіб доставки для кожного товару під замовлення за додаткову плату.

  •  Безкоштовна доставка

    Безкоштовна доставка до найближчого відділення «Нової пошти» здійснюється при покупці товару на суму від 2500 гривень. Безкоштовна доставка неможлива у випадку замовлення деяких спеціальних продуктів, а також у разі, якщо при оформленні замовлення були використані спеціальні знижки, купони і т.і. Також безкоштовна доставка не здійснюється до двері.

  • Терміни доставки

    Залежать від обраної Вами адреси доставки, наявності ваших товарів, часу дня, коли Ви робите замовлення, вчасності оплати Вашого товару. Ми поважаємо Ваш час і намагаємось організувати доставку якнайшвидче. Але нам потрібен час на правильну і акуратну підготовку Вашого замовлення. Орієнтуйтесь на 3 робочих дні на відвантаження і 1-2 дні на доставку до місця отримання.

  •  Пакування товарів

    Товари відвантажуються в стандартній упаковці виробника товару. У разі оформлення замовлення в кількостях, відмінних від стандартної упаковки виробника, товари упаковуються в картонні коробки, якщо це відповідає характеру товару. Можливий інший спосіб упаковки.
    Підготовлені до відвантаження упаковки заклеюються кольоровою липкою стрічкою з написом «Обережно скло», маркуються табличками із зазначенням найменування та контактних даних відправника і одержувача.

  • Страхування

    Страхування товару від пошкодження в дорозі можливо тільки в разі організації спеціальної упаковки, що відповідає правилам транспортної компанії. Відповідно до статті 334 Цивільного кодексу України право власності на товар виникає у Покупця з моменту передачі товару, якщо договором не встановлено інше. Передачею товару вважається вручення його Покупцеві або перевізнику, підприємству зв'язку і т.д. для відправлення, пересилання Покупцеві. Таким чином, звертатись до транспортної компанії за відшкодуванням повинен Покупець. 

Оформлення претензій до якості і кількості товару, пошкождення в дорозі

  • Оформлення претензій

    Всі претензії щодо якості товарів, пошкодження в процесі транспортування, щодо неправильної упаковки повинні бути оформлені у письмовій формі у відповідності з формою IV та направлено до компаніїї «МАНКОР» на адресу Labor@mankor.kiev.ua. Претензії не можуть бути прийнятими, якщо форма IV заповнена не повністю.

  • Обмеження відповідальності

    Відповідальність ТОВ «МАНКОР» обмежується вартістю поставлених і оплачених товарів. Будь-які інші вимоги про відшкодування шкоди, в тому числі, вимоги про відшкодування упущеної вигоди, не застосовуються.

  • Пошкодження, що виникли в процесі транспортування

    У разі виникнення будь-якої з наступних подій:

    - недостача або пропажа товару в дорозі

    - порушена упаковка

    повинна бути негайно оформлена письмова претензія до перевізника, копія претензії повинна бути вислана на адресу ТОВ «МАНКОР» не пізніше 3 днів від дня прибуття товару.

    При поставці товару на умовах FCA ТОВ «МАНКОР» не несе відповідальності за пошкодження товару в процесі перевезення, вимоги про відшкодування шкоди повинні пред'являтися безпосередньо транспортної компанії.

  • Помилка упаковки або проблеми якості

    У разі виникнення будь-якої з наступних подій:

    - виявлення невідповідності кількості упакованого товару супровідним документам

    - виявлення невідповідності якості або дефектів товарів

    повинна бути негайно оформлена письмова претензія із зазначенням номера відвантажувального документа і його дату, причини пред'явлення претензії, кількість товару, що має відношення до претензії, фотографії або зразки дефектного товару. Претензія повинна бути спрямована на адресу ТОВ «МАНКОР» не пізніше 5 днів з моменту отримання товару у транспортній компанії. У разі приймання товару на складі ТОВ «МАНКОР» або передачі товару на склад Покупця представником ТОВ «МАНКОР» претензії за кількістю не приймаються з моменту підписання приймальних документів (видаткової накладної). Претензії третіх осіб не приймаються.

To Top